Saturday, October 13, 2012

"It's Kind of a Funny Story" - 2010

Comedy, drama, romance: 101 min.
Directors: Anna Boden and Ryan Fleck
Writers: Ryan Fleck, Anna Boden and Ned Vizzini


"Craig, is a saying something like: God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can and the wisdom to know the difference."

"Craig, e un proverb care spune ceva de genul: Doamne, acordă-mi seninătatea de a accepta lucrurile pe care nu le pot schimba, curajul de a schimba lucrurile pe care le pot și înțelepciunea ca să știu diferența."

"Craig, det finns ett ordspråk som säger: Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." 

16 comments:

  1. Bine te-am gasit Cristina.Multumesc de vizita.

    ReplyDelete
  2. Foarte frumos si interesant blogul tau Cristina.Pupici!

    ReplyDelete
  3. Hey! Mersi, am sa ma uit pe aici cand vreau sa vad un film si nu-mi trece nimic prin minte:)
    Ne cunoastem?
    Suedeza?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salut Ana Maria!

      Esti binevenita. Nu cred ca ne cunostem. Vorbesti si tu suedeza?

      :) Numai bine!

      Delete
  4. Da, nu prea bine, dar invat, sunt studenta...
    Tu esti in Suedia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur. Este o limba grea. Da locuiesc in Suedia. Si eu sunt studenta. Tu unde locuiesti?

      Delete
  5. Super! Mult mai usor sa inveti acolo, as vrea si eu:P
    In Bucuresti stau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da cu siguranta ai invata mai repede aici, dar viata aici include MULTA singuratate. M-as muta in RO si maine, dar am venit cu fiul meu aici si el nu prea mai stie romaneste. Daca ai de gand sa te muti in Suedia sa o faci cu familia ca sa ai sprijin pentru ca altfel e foarte greu.

      :) Numai bine!

      Delete
  6. Ca in orice alt loc...e greu la inceput, dar e mai bine decat in Romania, zic eu. In ce oras stai?
    Multa bafta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stockholm. Multumesc la fel.

      :) Numai bine!

      Delete
  7. Am vazut filmul! Foarte interesant si amuzant :)) ! Ai un blog superb :* !


    Emy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Emy si te mai astept pe la mine.

      :) Numai bine!

      Delete