Saturday, August 17, 2013

"Hugo" - 2011

Adventure, drama, family: 126 min.
Director: Martin Scorsese
Writers: John Logan and Brian Selznick
Birthday: Helen McCrory


"I'd imagine the whole world was one big machine. Machines never come with any extra parts, you know. They always come with the exact amount they need. So I figured, if the entire world was one big machine, I couldn't be an extra part. I had to be here for some reason. And that means you have to be here for some reason, too."

"Îmi imaginez că toată lumea a fost o mașină mare. Mașinile nu vin cu piese suplimentare, știi. Ele vin mereu cu suma exactă de care au nevoie. Așa că m-am gândit, în cazul în care întreaga lume a fost o mașină mare, eu nu fi putut fi o parte în plus. Trebuia fiu aici pentru un motiv. Și asta înseamnă că și tu trebuie să fii aici pentru un motiv, de asemenea."

"Jag skulle tro att hela världen var en stor maskin. Maskiner kommer aldrig med några extra delar, vet du. De kommer alltid med det exakta mängd de behöver. Så jag tänkte, om hela världen var en stor maskin, kunde jag inte vara en extra del. Jag var tvungen att vara här av någon anledning. Och det betyder att du måste vara här av någon anledning, också."

No comments:

Post a Comment