Sunday, January 27, 2013

"A Simple Plan" - 1998

Crime, drama, thriller: 121 min.
Director: Sam Raimi
Writer: Scott B. Smith


"Simple things, really... a wife he loves, a decent job, friends and neighbors who like and respect him. And for a while there, without hardly even realizing it, I had all that. I was a happy man."

"Lucruri simple, într-adevăr... o soție pe care o iubește, un loc de muncă decent, prieteni și vecini care-l plac și-l respectă. Și pentru o vreme acolo, fară ca măcar să-mi dau seama, am avut toate astea. Eram un bărbat fericit."

"Enkla saker, verkligen... en hustru han älskar, ett hyggligt jobb, vänner och grannar som gillar och respekterar honom. Och för ett tag där, utan att knappt ens inse det, jag hade allt det där. Jag var en lycklig man."

8 comments:

  1. Ar fi mai de impact daca s-ar face referire la filmele care sunt premiere in anul in curs.
    Pe cele vechi le stiu, nu mai ma surprind cu nimic ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inteleg Catalin, numai ca anul asta mi-am propus sa fac postari in functie de ziua de nastere a actorilor (un fel de :) mini cadou) ... de ex Bridget Fonda-27 ianuarie. Am sa incerc sa postez si despre filme noi aparute ...
      Multumesc pt vizita si comentariu si te mai astept.
      :) Numai bine!

      Delete
  2. Hej, Cristina!
    Bor du i Sverige?

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. am crezut ca locuiesti aici, de asta ti-am raspuns in suedeza ... te rog nu zi tyvärr ... imi este dor de Romania si m-as intoarce si maine, dar fiul meu vb foarte putin romaneste si de scris aproape deloc ...

      Delete
  4. Te cred! Abia cand ne lipseste ceva, ne dam seama ca acel lucru ne face fericiti. Eu as vrea sa locuiesc acolo, dar sunt convins ca, dupa o vreme, tot in Romania m-as intoarce.
    Dincolo de acest subiect, imi plac cronicile tale si te voi citi in continuare. Sunt pasionat de filme si sunt un mare fan al lui Bergman (al filmului suedez, in particular, si al filmului bun, in general).

    Keep in touch!

    Ha det bra!

    ReplyDelete