Thursday, January 24, 2013

"Crazy, Stupid, Love." - 2011

Comedy, drama, romance: 118 min.
Directors: Glenn Ficarra and John Requa
Writer: Dan Fogelman
http://www.imdb.com/title/tt1570728/ 

 
"I have loved her even when I've hated her. Only married couples will understand that one. And I don't know if it's gonna work out, I don't know what's gonna happen. I'm sorry, Robbie, I can't give you that. But I can promise you this: I will never stop trying. Because when you find the one... you never give up." 

"Am iubit-o chiar și când am urât-o. Asta o pot înțelege doar cuplurile căsătorite. Și nu știu dacă se vor rezolva toate, nu știu ce se va întâmpla. Îmi pare rău, Robbie, la asta nu îți pot răspunde. Dar pot să-ți promit asta: nu voi înceta niciodată să încerc. Pentru că atunci când îți găsești persoana aleasă... nu renunți niciodată." 

"Jag har älskat henne även när jag hatade henne. Endast gifta par kommer att förstå den här. Och jag vet inte om det kommer att fungera, jag vet inte vad som kommer att hända. Jag är ledsen, Robbie, jag kan inte svara på det. Men jag kan lova dig detta: jag kommer aldrig att sluta försöka. För när du hittar den valda... du ger aldrig upp."

2 comments:

  1. este un film care l-am vazut de nenumarate ori!!....si ..sa nu mai spun ca are o cotatie foarte buna!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pt vizita si te mai astept.
      :) Numai bine!

      Delete