Tuesday, January 22, 2013

"Miss Julie" - 1999

Drama: 103 min.
Director: Mike Figgis
Writers: Helen Cooper and August Strindberg


"Oh, Miss Julie! A dog can sit on the Countess's sofa. A horse can be caressed by a young lady's hand, but a servant ..."

"Of, domnișoara Julie! Un câine poate sta pe canapeaua contesei. Un cal poate fi mângâiat de mâna unei domnișoare, dar un slujitor ..."

"Åh, fröken Julie! En hund kan få ligga i grevinnans soffa. En häst kan bli smekt av en frökenhand, men en dräng …"

8 comments:

  1. Multumesc pentru vizita pe blog. Cu siguranta cand o sa imi doresc sa vizionez un film voi trec in revista propunerile de pe acest blog. Toate cele bune

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Adriana, te astept cu placere!
      :) Numai bine!

      Delete
  2. Salut ! Am nimerit bine ? :):):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pt vizita si te mai astept.
      :) Numai bine!

      Delete
  3. Cateva din blogurile mele htttp://odorica.blogspot.com/ http://singurafelina.blogspot.com/ http://dariaion.blogspot.com/ si altele pana la 16 si pe wordpress si pe weblog.
    O seara memorabila, Odorica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pt vizita si te mai astept.
      :) Numai bine!

      Delete
  4. Buna Critina.Iti multumesc ptr comment.Nu am mai postat de mult pe www.florinica.blogspot.com intrucat s-a nascut minunea noastra Amalia ,plus faptul ca mai am un blog cu accesorii http://accesoriiflorina.blogspot.ro/ .Te pup si te rog, cnd ai timp, sa imi recomanzi niste comedii ,ceva relaxant !

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Breakfast at Tiffany's"-1961
      "Bean"-1997
      "Adaptation"-2002
      "If Only"-2004
      "The Terminal"-2004
      "Transamerica"-2005
      "The Holiday"-2006
      "Mr. Bean's Holiday"-2007
      "Enchanted"-2007
      "The Five-Year Engagement"-2012
      "Hope Springs"-2012

      Felicitari pt Amalia! Multumesc pt vizita si te mai astept.
      :) Numai bine!

      Delete