Friday, January 25, 2013

"Rain Man" - 1988

Drama: 133 min.
Director: Barry Levinson
Writers: Barry Morrow, Ronald Bass and Barry Morrow


"Raymond has a problem communicating and learning. He can't even express himself or probably even... understand his own emotions in a traditional way."

"Raymond are o problemă de comunicare și învățare. Nici măcar nu se poate exprima sau probabil nici măcar... nu-și înțelege propriile emoții într-un mod tradițional."

"Raymond har problem att kommunicera och lära. Han kan inte ens uttrycka sig eller förmodligen ens... förstå sina egna känslor på ett traditionellt sätt."

17 comments:

  1. Multumesc, Cristina, pentru comentariu! Pot sa te intreb cum mi-ai descoperit blogul :)?
    Eu una chiar cautam un film bun pentru seara asta si uite cat de bine ne-am sincronizat! O sa aleg unul din filmele prezentate de tine aici :).
    O seara frumoasa si un an cu multe succese!

    ReplyDelete
    Replies
    1. L-am gasit din intamplare uitandu-ma pe bloguri despre scrapbooking. Si eu iti multumesc pt vizita si comentariu.

      :) Numai bine!

      Delete
  2. Multumesc si eu de comentariu si apreciere! Si blogul tau e interesant si in general am vazut ca ai cuprins esentialul filmelor intr-una sau doua fraze. Chiar imi place mult ideea ta, si eu sunt pe principiul scurt si la obiect. :)

    Dar aici parca nu ai cuprins tot...pe mine m-a impresionat mult filmul, e un clasic. As fi adaugat ceva legat si de devotamentul cu care are grija fratele (cu gandire "traditionala") lui Raymond de el...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pt vizita si comentariu.

      :) Numai bine!

      Delete
  3. Tack för titt-in på min blogg! Kul att du gillar den:-)
    Å Rainman med Dustin Hoffman i huvudrollen är en av mina absoluta favon - liksom - The World according to Garp. Å jag är då verkligen ingen film fan på det sättet.

    ReplyDelete
  4. Buna, mersi mult pentru vizita :) Imi place blogul tau, nu cred ca am mai vazut vreunul de genul asta, chiar aveam nevoie de recomandari vizavi de filme... Am dat Join your site, daca iti place blogul meu, te rog sa faci la fel, ptr mine conteaza f mult nr de membri. Spor la review-uri :D

    ReplyDelete
  5. blogul meu: http://confessions-4makeup-addicts.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pt vizita si comentariu. Te voi urmari.
      :) Noapte buna!

      Delete
  6. Buna Cristina....ma bucur de cunostinta...Imi place formatul posturilor tale - concis si trilingv...

    Abia parcurgand posturile acestea imi dau seama cat de multe filme am pierdut. ...Acum urmaresc seria a III a din Downton Abbey http://www.pbs.org/wgbh/masterpiece/downtonabbey/


    Numai bine,

    Irina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Irina!
      Multumesc pt vizita si comentariu, te mai astept ... cat despre filme "pierdute" ... probabil ca ai vizionat alte filme ... este timp si pt cele pe care nu le-ai vizionat inca.
      :) Numai bine!

      Delete
  7. am ajuns la tine pe blog, dupa invitatia ta. foarte frumos ce-am gasit aici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Dan!
      Multumesc pt vizita si comentariu si te mai astept.

      :) Numai bine!

      Delete
  8. Interesant blog, chiar in place ideaa. In plus, ma bucur ca scrii din nou pe un blog si te pot gasi mai usor decat pana acum xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pt vizita si comentariu.
      :) Numai bine!

      Delete
  9. ingenioasa ideea unui blog despre filme,inteleg ca esti pasionata :)
    "Rain Man",de exceptie film,de exceptie carte...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pt vizita si comentariu si te mai astept.
      :) Numai bine!

      Delete